piątek, 22 marca 2013

Cześć :) Ja jestem Patrycja a moja koleżanka z tego bloga to Misia. Mój wpis będzie na szybko dzisiaj, ponieważ zaraz wychodzę ;) Misia zaprosiła mnie to tego bloga, i tak jak pewnie przeczytacie później - będzie on doradzał, Wam nastolatkom w różnych rzeczach. Ja osobiście będę najczęściej pisać o książkach które warto przeczytać lub muzyce która również jest warta Waszej uwagi i może się Wam spodobać ;) Będziemy również prowadzić ''pocztę'', która ma na celu Wam pomagać - i tak jak blog - doradzać. Więc gdy macie problem w co się ubrać, jaki dodatek założyć, jakie ma być imię dla Waszego pupila lub nie wiecie jak poderwać wymarzonego chłopaka możecie śmiało pisać na e-mail którejś z nas :) Jeśli macie pytania również z chęcią na nie odpowiemy. Myślę, że większość wyjaśniłam, a teraz mykam na autobus. Trzymajcie się! :3 /Patrycja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz